Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Moody

pe Mai 14, 2008

N-a fost o zi asa de rea after all, proiectul pentru Creatie e aproape gata, cu siguranta il veti putea admira incepand de vineri in holul UVT sambata, in Hala Facultatii de Arte. Brainstormingul ce a urmat debateului cu Oana Barbu si Ovidiu Badina, a fost super misto, am ras mult, am venit toti cu idei mai mult sau mai putin geniale, a fost un mare plus pentru moralul meu aflat pe undeva pe la nivelul solului. Am ajuns acasa, vorba Irinei, mai mult decat varza (de obosita). Dupa o scurta perioada de recuperare si dupa ce am mai aruncat un ochi pe la carcotasi, a venit vremea pentru Ally McBeal. Si in episodul pe care l-am vizionat, mai exact ultimul episod din seria 4, era un tip cu o voce fantastic de frumoasa ce interpreteaza la final o melodie la fel de frumoasa. Desi am mai vazut episodul si implicit am mai ascultat melodia, si de aceasta data mi-a transmis niste emotii si sentimente de nedescris.

Auditie placuta!

Lasă un răspuns

