Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Liceenii

pe Mai 8, 2008

Ce sa spun, multumesc Jurnalului National ca mi-a facut azi o surpriza si mi-a adus dvd-ul cu Liceenii Rock’n’Roll. Era singurul film din seria Liceenii pe care nu il vazusem. Mi-a placut mult. Pot spune ca personajul meu preferat din toate cele 5 filme este si va ramane Ionica.

Si acum ca le-am vazut pe toate, imi pot da cu parerea putin despre fiecare film, iar ulterior fac si un clasament al preferintelor mele.

  1. Declaratie de dragoste – un film cu tente romantice, imbina rigurozitatea scolii comuniste cu sensibilitatea primei iubiri. Film bun, nota mea: 8
  2. Liceenii – absolut superb. Uneori din dragoste mai inveti si sah. Nota: 10
  3. Extemporal la dirigentie – inclestare intre generatii. Nota: 7
  4. Liceenii rock’n’roll – e bine cand ai prieteni in jurul tau, ca parca treci peste hopuri mai usor. Nota: 10
  5. Liceenii in alerta – ilustreaza destul de bine excesul post-comunist. Nota:7

Si acuma topul:

  1. Liceenii
  2. Liceenii Rock’n’Roll
  3. Declaratie de Dragoste
  4. Extemporal la Dirigentie
  5. Liceenii in Alerta

Si acum Ionica:

la scoala

si la repetitii

3 responses to “Liceenii

  1. Paula spune:

    Mi-ar placea si mie sa-mi fac timp sa vad toate filmele din serie. :) Deocamdata ma multumesc cu Youtube. :P

  2. Sirg spune:

    Profa Isoscel este iarasi un personaj reusit.. sigur Ionica e f tare. E un film grozav

  3. Alexandra spune:

    Incerc sa aflu cum pot achizitiona intraga serie a „Liceenilor” pe DVD. Ma poate ajuta cineva?

    Va multumesc anticipat

Lasă un răspuns

