Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Declaratie de dragoste

pe Aprilie 28, 2008

Am citit cartea lui George Sovu de foarte multe ori, dar pana acum n-am avut ocazia sa vad si filmul. Mi-a placut, desi eu prefer mai mult Liceenii, mai ales datorita comportamentului sugubat al lui Ionica. Anyway, per ansamblu e un film frumos, cu unele aspecte dramatice: familii destramate, iubiri interzise, vise ascunse. Si totul incepe cu o declaratie de dragoste…

„… eu sunt un zbor frant, o melodie de aripi neterminata, un pas descult,

o palma fierbinte, un zambet pierdut in rasul tau…

eu sunt o fereastra deschisa pentru zborul viselor tale…”

Lasă un răspuns

