Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear diary (V)

pe Aprilie 26, 2008
(jurnal de vacanta)

Sunt in vacanta. Nu imi place deosebit de mult in vacanta. Dintr-o data ma trezesc fara activitati curente si urgente. Ei bine, acesta vacanta e una diferita. Am multe lucruri de facut, si ca de obicei, nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Desi as putea fparte bine sa fac o lista cu activitatile mai importante, nu o voi face, intrucat stiu din capul locului ca nu am s-o respect. Nu stiu de ce, mie imi placeau listele si inca imi plac. Cu ajutorul lor imi pun ordine in idei si in haosul zilnic. Dar in ultimul timp am abandonat listele in favoarea … intamplarii. Mai exact, trec uneori prin niste perioade de „miserupism”, ceea ce nu neaparat ma incanta. Dimpotriva, uneori mi se face teama de posibilele consecinte si in general de atitudinea pe care o adopt uneori, si din ce in ce mai des in ultimul timp.

In acelasi timp, numarul atacurilor de isterie este in crestere, trecerea de la ras la plans si invers fiind foarte brusca. Ma uimesc singura cu multitudinea de senzatii pe care le pot avea in decurs de cateva minute. Si cand am un status la messenger cu „I have mental health problems”, va rog sa ma credeti si sa nu-mi spuneti la oha ca toata lumea are. Nu le are, believe me! Comportamentul pe care l-am adoptat in ultima perioada nu e specific unui om normal. E drept ca fiecare om are perioadele sale de decadere, daca pot spune asa, dar isi revine, se ridica si merge mai departe. Ei bine, la mine nu e asa, perioada asta dureaza la mine de prea mult timp sa mai sper ca revenirea mea va fi cat de cat usoara. Nu, eu am impresia ca lucrurile sunt ceva mai delicate la mine, I feel at the edge of a nervous breakdown.

Hmmm… suntem in Saptamana Mare. Ar trebui sa incerc sa imi revizuiesc atitudinea, sa-mi controlez comportamentul, sa incerc sa fiu mai ingaduitoare si mai altruista, dar nu…gandurile astea bune dureaza prea putin la mine, se pierd in negura celorlalte. O sa fac un efort sa ma detasez de toate chestiile nasoale din capul meu, macar pentru cateva zile. Ceilalti nu trebuie sa aiba de suferit de pe urma iesirilor mele in decor. Nu acum, cel putin.

Vacanta mea a inceput acum doua zile. In viteza, as spune eu, intrucat m-am trezit de dimineata, de la 7 jumate, lucru rar intalnit la mine, desi acum mult timp eram o persoana destul de matinala (prea matinala pentru unii). Dupa multa alergatura prin oras, am plecat la Tg Jiu. Imi place aici, e mai liniste ca in Timisoara, dar uneori ma simt ca un peste pe uscat, intrucat necunoscand aproape pe nimeni, lista de activitati e destul de restransa. Si totusi imi place aici, pentru ca ma simt intr-adevar ca in vacanta, lenevesc cat de mult pot si as putea face in mare parte ce doresc. But still… Drumul pana aici a fost unul foarte frumos, mai ales ca a venit primavara si peste tot era numai verde-verde-verde. Am prins si soare si ploaie. Si ce a fost poate cel mai frumos lucru a fost faptul ca am vazut vreo 3 curcubee, dintre care 2 pareau asa de aproape de noi, incat iti venea sa cobori din masina, sa mergi sa le atingi.

De cand sunt aici n-am facut altceva decat sa dorm, sa mananc, sa ma uit la televizor si sa stau pe net. E drept ca o parte din chestiile astea le faceam si acasa, dar nu cu o frecventa asa de mare. Ieri m-am uitat la Ghost (pentru a cata oara?), si asta pentru ca imi era teama sa abordez un film de care nu auzisem sau pe care nu il mai vazusem. Dar probabil ca azi o sa imi fac curaj, oricum, timp am berechet, depinde doar de mine cum il folosesc.

Sora-mea m-a „cadorisit” azi cu ultimul episod aparut din CSI, sunt foarte fericita, abia astept sa ma uit la el – over and over and over again – pana il voi stii in cele mai mici detalii. Oricum e singurul episod pe care il am pe laptou.

Mda… e de bine… incep sa ma binedispun. De data asta muzica e de vina. Eros Ramazzotti, Take That, Enya. Desi, daca ascult ce nu „trebuie”, s-ar putea sa cad inapoi in butoiul cu melancolie si nu vreau. E prea frumos afara sa irosesc ziua asta stand trista si abatuta. Asa ca azi o sa imi iau registrul in brate, colile, pixurile si creionul si o sa ma postez in curte la masa mare, o sa scriu ce-mi trece prin cap (printre altele si o scrisoare promisa de o luna), o sa desenez (m-a apucat pe mine in ultimul timp sa desenez portrete…).

Va las acum in compania doua melodii super simpatice si a unor urari de bine, cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste.

Regina Spektor – Hotel Song

Partizan – Fata mea

One response to “Dear diary (V)

  1. […] 22 mai 2008 Posted by Smeagol Jr. in Dear diary. Tags: curcubee, ipostaze trackback Va povesteam aici despre curcubeele pe care le-am vazut cand am plecat in vacanta. Acum am primit pozele si din […]

Lasă un răspuns

