Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

O melodie

pe Aprilie 19, 2008

Azi n-am mai fost asa fericita ca ieri. Cele 7 pagini scrise pentru licenta nu ma incalzesc prea mult, mai ales datorita timpului inaintat. Azi m-a prins ploaia, am ajuns la sora-mea (cu tot cu ea) ciuciulete, si m-am ofticat ca mi-a intrat apa in sosoni (bla bla bla, let the rain wash away my pain, bla bla bla). Am atatea de facut, incat nici nu stiu de unde sa incep. Toate sunt alandala, si ca de obicei incerc sa gasesc alt vinovat decat persoana mea. Abia astept sa treaca si ziua de maine, vreau sa vina luni, cu saptamana noua si „plina” de sperante.

De la mine tot pentru mine, o melodie, ca poate ma calmez. Sa-mi fie de bine.

Si acum o explicatie (posibil fara rost, ca nu mi-a cerut-o nimeni), a unei poze pe care o foloseam pe post de avatar acum ceva timp: statuia o reprezinta de Gilraen, mama lui Aragorn, iar conform generatorului de nume elfesti, eu ma numesc Gilraen Tîwele

One response to “O melodie

  1. daniela spune:

    imi place ff mult………ma miscat ff mult….

Lasă un răspuns

