Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Terapie

pe Aprilie 9, 2008

Dragii mei,

Avand in vedere multitudinea de evenimente care incep sa se precipite in jurul meu, duzina de proiecte care trebuie terminate, preferabil cu mai mult de 2 zile inainte de a le preda, licenta care se afla in stadiu incipient, cartile pe care le am de citit si multe altele, toate acestea m-au determinat sa iau o decizie. Este evident ca un rol important in viata mea il ocupa calculatorul. Tocmai de aceea, am decis sa iau o pauza atat de la „blogging” cat si de la instant messenger. Desi eu as vrea sa iau o pauza de la calculator cu totul… in fine, ideea e ca daca vi se face dor de mine (which I doubt), ma puteti bazai la smeagol_jr@brew-master.com

Dar pentru a va trece mai repede „supararea”, va las in compania lui Viorel Gaita, the one and only, cu ai lui copii bipezi, care nu isi fac harakiri pentru ca… nu au bani…

Lasă un răspuns

