Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

LOTR si CSI

pe Martie 31, 2008

Or fi ele obsesii, dar sunt ale mele si io le iubesc mult.

middle-earth1.jpgAm inceput sa ma uit la LOTR prin anul I. Aveam FOTR si TT, dar imi lipsea ultima parte. M-am uitat atunci in ordine, frumos si ordonat, la primele doua pentru ca trebuia sa raspund corect la cateva intrebari sa primesc si ultima parte – ROTK. Si am trecut testul. Am inceput cu varianta normala, ca ulterior sa descopar fermecata varianta extinsa . Am fost de-a dreptul in extaz. Si de-atunci, de fiecare data cand se ivea ocazia, ma uitam iar si iar si iar la cate o parte. Pana intr-o zi cand am „depus efortul” de a face un LOTR marathon. Fantastic! Asa de mult mi-a placut, incat intr-o zi am renuntat la a merge la un chef pentru a ma putea uita in liniste la LOTR. Unii au inceput sa ma evite pentru ca vorbeam prea mult despre film, iar unii refuzau sa vizioneze filmul in preajma mea de teama sa nu spun replicile inaintea personajelor (s-a intamplat de cateva ori sa ma ia gura pe dinainte). Asa au inceput scenariile cu intamplari din LOTR, iar eu ma numaram printre personajele principale evident. Simtind nevoia sa aflu mai multe despre personajele mele preferate, am trecut la carti. Evident am avut un soc, cand am fost pusa in fata unui munte de informatii complet noi. Imi era ciuda ca in film nu gaseam niste pasaje pe care le gaseam fantastic de frumoase. Cu toate astea astea, filmul mi-a ramas in inima. De multe ori cand sunt mai trista si norii gri imi dau tarcoale, imi aleg una din parti si nu mai plec de langa monitor 3 ore. Acum doi ani, de Craciun, am primit unul din cele mai minunate cadouri: trilogia, varianta in engleza!! Iar anul trecut mi-am facut singura cadou The Hobbit. Chiar si proiectele de la scoala sunt pe cat posibil LOTR-related.

gw595h445.jpgObsesia pentru CSI a inceput ceva mai tarziu. Mai exact anul trecut. Probabil atentia sporita la detalii m-a facut sa urmaresc serialul cu mai multa atentie. As mai adauga predilectia pentru romanele politiste si „simtul detectivistic”. Mereu am vrut sa ma fac detectiv sau criminalist. Cred ca sunt singurele meserii care au ramas constante de-a lungul timpului. In fine, plecand de la detalii, am ajuns ulterior la personaje. Omenesti pana la urma si supuse greselii. Am avut si favoriti, de la Catherine, Grissom si pana la Greg Sanders (la el am si ramas). E drept ca am mai tras cu ochiul si laWarrick Brown, dar sa nu va ganditi pentru ca arata ahhh… e bine facut, bine cladit… Episod dupa episod, am observat metodele de colectare si analiza a probelor, si incercat sa gasesc vinovatul „inaintea” lor. Am incercat odata (si am si reusit), sa prelev o amprenta ( a mea ce-i drept), de pe o bricheta, pe o bucatica de scoch. Acum astept infrugrata ziua mea, sa primesc ce imi doresc de foarte mult timp: un CSI fingerprint kit. Ultima „achizitie” e jocul CSI: Crime Scene Investigation Hard Evidence. Din pacate nu am suficient timp, pentru ca m-as juca toata ziua. Are mari sanse sa intreaca H3roes III, jocul meu preferat de pana acum.

Lasă un răspuns

