Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear diary (IV)

pe Martie 17, 2008

Zilele astea ma pot mandri ca am citit ceva pentru licenta. Nu mult, ce-i drept, ca prea mult strica, dar suficient incat sa-mi dau seama ca am ceva de munca la subiect, chiar daca unii spun ca este destul de usor. Si colac peste pupaza, materiale in limba romana nu prea gasesc, deci munca mea este dublata de traducere – din engleza (bine macar ca stiu limba, ca altfel era mai nasol…).

N-am mai scris de mult un mail, probabil ar fi cazul sa fac ceva si in privinta asta, dar nu prea stiu cui sa scriu. Cine mai doreste, cine mai pofteste? (hai nu va inghesuiti ).

Surprinzator pentru mine, am ajuns la curent cu ultimele noutati muzicale, pentru ca am capatat iar virusul TV. Si tot din cauza lui ma uit la Momentul adevarului, Megastar (iar), Cronica Carcotasilor (idem), Seinfeld, WrestleMania + TNA + WWE, Ultimate Survival si stiri (atunci cand ma plictisesc urat de tot).

Iar am luat-o razna cu scenariile mele, doar ca de data asta sunt ceva mai elaborate .

End of today’s story.

Lasă un răspuns

