Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Drept

pe Februarie 8, 2008

Asa nu am chef sa invat la drept. Nu mi se pare greu, nu mi se pare mult de invatat, dar nici nu imi place prea mult materia. Drept este ca abia am citit 3 pagini… In fine, ideea e ca maine probabil o sa am un atac de panica atunci cand o sa vad subiectele de examen.

Acum serios vorbind. Cand ai atatea tentatii pe langa tine, cum sa iti vina sa iei cursurile alea la puricat? Ma atrag dvd-urile cu CSI teribil. Am o pofta de LOTR incredibila. Culmea e ca am mai mare tragere de inima sa fac problemele la marketing, desi am dat deja examenul (posibil sa il fi si picat), decat sa invat la drept.

Stiu ca dupa examen o sa am un chef nebun sa citesc cursurile! Dar nu si acum…

=====================

Off-topic: in curand n-o sa mai disting realul de imaginatie… presimt asta!

img_2382-vi.jpg

2 responses to “Drept

  1. Paula spune:

    Mda…apropo de problemele de la marketing. Eu dupa examen am avut revelatia ca as fi preferat sa primesc 3 aplicatii…decat teorie la care sa ma incurc. :)

  2. Forensic Girl spune:

    Eu as fi preferat din start aplicatii. Printe altele, imi plac mai mult si le invat mai usor.

Lasă un răspuns

