Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

FAQ

pe Ianuarie 25, 2008

Mda, io n-am primit niciodata lepse, doar taguri. Dar presupun ca e tot aia…

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?

E prima!

2. De când eşti în blogosferă?

De vreo 2 ani jumate. Desi la inceput nu cred ca se numeau bloguri scriiturile mele.

3. Cum ai ajuns să îţi faci blogul?

Asta-i amuzanta intrebarea. Care din ele? Dar presupun ca despre asta e vorba. Pai m-am plictisit de Yahoo!360. Si dupa blogger nu ma dau in vant. Si mai ales pentru ca voiam un blog nou, nah! :P

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?

Da’ crezi ca mai stiu? Cred ca ceva de pe Y!360, dar nu bag mana in foc…

5. Enumeră 3 lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging.

Acuma depinde si care e scopul blogului tau. Nu le stiu alea 3 lucruri, ca daca le stiam, probabil reuseam si eu :D Dar stai, ce se intelege prin a reusi in blogging?

6. Cel mai citit blog de catre tine.

Nu am unul anume. Eu intru hai-hui pe bloguri. Din link in link ;)

7. Alte bloguri pe care le mai citeşti.

Idem 6

8. Care platformă de bloguri o consideri cea mai bună? (Ex. Haipa, Blogger etc.)

Y!360 ca are mai multe emoticoane :)) Din pacate, am auzit ca se inchide

9. Este important traficul pentru tine?

La inceput nu, ca nu ma dadeam prea mult pe bloguri si nici nu ma interesa. Acum da. Din orgoliu.

10. Sunt importanţi banii pe care i-ai putea obţine din reclame?

Hmm… nu cred ca m-as baza pe ei. Dar ar fi cu siguranta bineveniti!

11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?

Al meu de pe Y!360.

12. Consideri că e un lucru vital să ai un domeniu .ro,.net, .com etc.?

Inca nu.

13. Parola cu care te loghezi la blog.

La care din ele? :P

Hai sa fiu de gasca si sa o dau mai departe, ca e misto! Get ready, on your marks, go!!

Irenke

Crinutza

2 responses to “FAQ

  1. crinutza spune:

    io am ratat leapsa asta, asa-i?

  2. Smeagol Jr. spune:

    lol, sora-mea, cum dracu ai ajuns aici? si da, pare-mi-se ca ai ratat-o

Lasă un răspuns

