Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

The eye of Sauron

pe Ianuarie 23, 2008

The eye of sauron

Deci asta e ochiul meu. Unul din cei doi pe care ii posed. Va asigur ca celalalt nu difera cu mult!

22 responses to “The eye of Sauron

  1. Carina spune:

    N-ai reusit sa introduci si celalalt ochi? :( Eu in locul tau foloseam Photoshopul… clonam ochiul :D

  2. forensicgirl spune:

    N-am vrut sa pun si celalalt ochi. Il pastrez pentru ocazii speciale :))

  3. Sirg spune:

    Asa-i ca nu am unde sa ma ascund?

  4. forensicgirl spune:

    Hmm… sub pat probabil :P

  5. anaayana spune:

    Frumos, verdele-ţi şade bine la ochi ;)

  6. dilEMA spune:

    bănuiesc că da, sauron e nume de băiat, nu?

  7. forensicgirl spune:

    Sauron e malefic. Si eu sunt uneori malefica, dar nu sunt baiat :D

  8. fanitza spune:

    de unde eşti? bucureşti?

  9. forensicgirl spune:

    Nu, draga. Timisoara. E relevant sau doar curiozitate?

  10. fanitza spune:

    nu, e doar curiozitate, dacă erai din cluj, poate puneam la cale un fan club lord of the rings.

    offtopic:
    apropo: panou(dashboard)->utilizatori(users, dacă ai interfaţa în eng)->profilul tău->informaţii de contact->website:https://forensicgirl.wordpress.com/

    şi apoi dai update profile.

    asta dacă, comentezi pe un blog pe wordpress, dă poată intra lumea direct pe blogul tău.

    poţi să ştergi comentariul acesta după update.

  11. forensicgirl spune:

    well, nu stiu ce s-a intamplat la un comment pe care ti l-am scris mai devreme, dar am observat si eu ca lipsea linkul. weird…

    si zici ca iti place lotr? :D :D :D

  12. fanitza spune:

    mai mult silmarilion.

  13. Iri spune:

    tra-la-la-la… ma plimbam asa pe aici.

  14. Forensic Girl spune:

    My dear Irenke, plimba-te in voie! Mai ales ca e pe gratis :P

  15. Iri spune:

    nu am poza… de ce nu imi arata poza??? :(((((

    btw, you’re really funny! :D

    mi-am dat seama ca facultatea asta e cam „balci”. asa ca am inceput sa rad. cred ca de prin anu’ doi, allready. :)))

  16. Iri spune:

    aa, ok… problem solved. nu imi mai trebe poza. :D

  17. fanitza spune:

    puneţi la cale o petrecere?

    voi nu aveţi somn?

  18. Forensic Girl spune:

    Join the club! Se pare ca nici tu nu ai somn ;)

  19. pleaseqq spune:

    haaaa … fain ochi … :D .. cand apar si buzele?

  20. Ela spune:

    peste tot numai de ochi verzi dau..weird :))

  21. […] iunie 2008 Al doilea ochi al meu. v-am spus eu ca nu difera cu mult… Posted by Smeagol Jr. Filed in Pitici pe creier Tags: right […]

Lasă un răspuns

