Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Hello world!

pe Ianuarie 22, 2008

Da, de data asta primul blog e despre scoala. Scoala pe care se presupune ca o termin anul asta. Nu stiu daca am intalnit/auzit de o facultate atat de … imprastiata? :-? Nu de alta, dar se pare ca nimeni de pe la noi nu stie ceva concret. Ok, poate sunt, dar foarte putini si oricum nici ei nu le stiu pe toate. Teoretic, de la secretariat poti afla lucruri utile; mai putin atunci cand din aceeasi sursa afli doua chestii oarecum contradictorii. Si decanul de an ar trebui sa stie cate ceva, cel putin sa te indrume cat de cat intr-o directie. Ei da, aici chiar am dat lovitura. Decana mea de an parca nu stie pe ce lume traieste. Si sa nu uit ca la aceasta facultate am cumparat o carte care nici nu imi trebuie, dar nah, ce nu faci pentru prezenta la examen si, chipurile, un punct in plus…

Acum e mare tam-tam legat de un examen. Ba se tine, ba nu se tine. Din cate am inteles, cineva a incurcat borcanele.. destul de urat, avand in vedere ca pe grup (-ul colegilor mei de an) in aproximativ doua zile au curs valuri de mesaje. Si majoritatea s-a trezit sa protesteze pe ultima suta de metri. Pana acum n-a zis nimeni pis si dintr-o data toti isi cer drepturile. La un momentdat ma si amuzau mesajele, iti dadeau impresia ca se lasa cu proteste si pancarte. :))

Si mai tin minte ca inainte de vacanta de Craciun, era iar nebunie pe forum. De data asta, cauza era banchetul. Va fi sau nu va fi? Asta nu se stie, se pare ca momentan ideea banchetului a fost abandonata in favoarea examenului de la A/V.

Hehe, vad ca iar a venit un mesaj pe grup… pun pariu ca tot despre examenul asta e vorba. :D

Ca tot veni vorba de examene, eu aveam oarece pretentii de la profesorii. In cazul examenului de duminica, 27 ian, eu inca nu stiu sigur 100% daca intru in examen… asta pentru ca fie profesoara, fie colega/ul cu care a vorbit, fie amandoi s-au exprimat relativ ambiguu. Daca nu era de vina formularea, era de vina sensul. Sa bati apa in piua si sa vorbesti intr-una de 50% prezenta la seminar, dar nu spui si cat reprezinta acei 50% din numarul de seminarii facute (efectiv) nu imi suna prea bine in urechi (probabil ar trebui sa ma spal mai des).

Oh, well, se numeste ca am intrat in sesiune. Cu stangul, ce-i drept. Sper doar sa nu fiu stangace toata sesiunea.

Bafta!

Lasă un răspuns

