Un minut şi doar atât…

Probabil nu-s cea mai în măsură să vorbesc despre asta, dat fiind că vorbesc la telefon până mă lasă bateria sau îmi întrerupe reţeaua apelul după două ore, dar o voi face oricum.

Încerc să mă abţin de la a începe cu întrebarea “cum se descurcau părinţii şi bunicii noştri fără telefon mobil şi messenger?”, dar nu ştiu în ce măsură o să şi reuşesc.

Ideea este că deşi nu m-am născut cu telefonul mobil spânzurat de gât, uneori aşa îmi pare. Mai ales atunci când uit să mai şi închei o convorbire. E drept că nu se întâmplă constant (în sensul de “nu zilnic”), dar şi când se întâmplă să văd “apel deconectat” şi văd că a durat 2h4m, şi resun, şi istoria se repetă, nu pot să nu mă întreb “cum naiba a trecut atâta timp şi ce-am avut atâtea de povestit?”. Da, ştiu, time flies when you’re having fun, dar totuşi, nu-i cam mult? La fel şi când mă adâncesc într-o discuţie filozofică pe messenger, şi constat într-un final cu stupoare că nu mai e 12 noaptea, ci 3 dimineaţa….

A nu se înţelege de aici că sunt împotriva mijloacelor moderne de comunicare, Doamne fereşte! Se ştie că mai mult de 48 de ore nu rezist fără net, iar asta cu foarte mare greutate. Iar fără telefon mobil nu am încercat, că sigur aş eşua din start.

Doar că ce mi-ar plăcea mie în mod deosebit (cred!), ar fi o mică temperare. De exemplu…

Nu mai stau 3 ore călare pe mobil, povestindu-i Vasilicăi ce-am făcut azi la lucru, ci o chem la o cafea. Sau în loc de comentat pe messenger cu Gheorghiţă de la Rădăuţi ultimele 5 filme văzute, le scriu pe toate frumos într-o scrisoare. Iar data viitoare, îi trimit un mesaj Mărioarei să ieşim la o plimbare cu rolele, în loc să ne “sms” până ne dor degetele.

Probabil şi un banal mail cu “ceau, ce faci? când ne vedem, că mi-e dor de tine!”, (mi-)ar pica mai bine decât o discuţie de juma’ de oră la telefon în care ne punem reciproc la curent cu noutăţile.

PS: asta cred că derivă cumva şi din uimirea mea când lumea cere mii şi mii de minute, de parcă n-ar avea altceva de făcut. Ce naiba, toţi facem bijniţ, de vorbim atâta la telefon?

Explore posts in the same categories: Ministry of truth

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 149 other followers

