Ce poţi face cu o agrafă de birou

Published iulie 3, 2012 by Dora Cascadora

Dacă vă pregăteaţi să răspundeţi cu “prinzi două foi una de alta”, ei bine, să ştiţi că nu e aşa. Răspunsul corect este urmatorul: cu o agrafă de birou poţi face prăjitura cu vişine. Aflaţi mai jos cum.

De dimineaţă, dintr-un exces de bună-dispoziţie, o sun pe soră-mea, să-i urez bună-dimineaţa şi s-o anunţ că am făcut ochi. Şi tot din acelaşi exces, am întrebat-o dacă are vreun task pentru mine. Răspunsul a fost, evident, pozitiv… şi subtil.

“Ştiiiii… vişinele din frigider, să le scoţi sâmburii… şi pentru că noi o să ajungem târziu, ai putea încerca să faci tu prăjitura.”

Recepţionat, cum spun taximetriştii către dispecer, şi aştept pe mail reţeta.  Şi vine mailul, şi mă direcţionează soră-mea la ea pe blog, doar că eu în loc de blog citesc google (nu întrebaţi cum e posibil), şi găsesc o sută de reţete, dar niciuna care să puşte cu ce avea soră-mea în minte.

Într-un final, mă luminez, caut, găsesc, şi îmi suflec mânecile de la maieu, să mă apuc de treabă.

Zis şi făcut. Iau vişinele din frigider, le spăl, le rup codiţele, şi vine momentul să le scot sâmburii.  Mi-aduc aminte că văzusem zilele trecute prin bucătărie un “sâmburător” (denumirea care îmi aduce aminte de un curs de-al dlui Balintfi, din anul II, la care eu am lipsit, unde rolul principal în toate discuţiile alea legate de brand şi campanii, era chiar el, sâmburătorul).

Vreau să vă spun că sâmburătorul din bucătăria mea e format din patru piese, pe care eu aparent nu am reuşit să le asamblez corect, pentru că nu-mi scotea de nicio culoare sâmburii din vişine. Am abandonat sâmburătorul într-un colţ al mesei, şi am început să iau în calcul alte metode. Să le storc sâmburele nu puteam, că se ducea naibii integritatea vişinelor (care trebuia să rămână întregi).

Apoi mi-am adus aminte că mama scotea sâmburii cu un ac de siguranţă. N-am prins-o niciodată în flagrant, să văd exact, dar mă gândeam că nu-i mare filozofie. Drept urmare, am plecat în căutarea acului de siguranţă… în carul cu fân. Pentru că n-am găsit nici urmă de asemenea ac (mi-am verificat inclusiv cojoacele!). Noroc că mi s-a aprins beculeţul repede, şi-am zis că voi folosi orice instrument cu ceva ce seamănă a cârlig la unul din capete (nu spun că primul lucru pe care mi-a picat privirea a fost o clemă de păr…).

Aşa am ajuns la agrafa de birou, binecuvântat fie inventatorul ei! Scosul sâmburilor tocmai s-a tranformat într-o joacă de copii!

Mai jos aveţi o poză cu ceea ce-a ieşit. Seamănă, dar nu răsare…

Later edit – în urma degustării, se poate spune că este cel puţin comestibilă. Normal că efortul fiind în totalitate al meu, îmi permit să nom nom nom. E drept că aluatul nu s-a copt în totalitate, dar dacă mai stătea mult, riscam să ard bunătate de prăjitură.  Poză din secţiune…

One comment on “Ce poţi face cu o agrafă de birou

  • Lasă un răspuns

    Follow

    Get every new post delivered to your Inbox.

    Join 149 other followers

