Eu nu sunt…

Eu nu sunt un prieten. Sunt doar o persoană care-şi oferă încrederea pe tavă, pentru oricine e dispus să o accepte. Nu ascult problemele altora doar cu scopul de a oferi consolare, ci pentru a le compara cu ale mele şi pentru a detecta greşeli pe care aş putea să le evit în viitor.
Eu nu sunt milostivă. Doar împart cu cei ce nu au o speranţă de mai bine. Mă amăgesc singură că ajutându-i pe ei, mă ajut pe mine. Îmi caut sufletul în amărăciunea lor, şi liniştea în ochii lor. Cred că se numeşte egoism.
Eu nu sunt ordonată. În mintea mea e un haos de nedescris. Încropesc liste şi tabele pentru a-mi ordona gândurile, dar mai rău le încurc. Îmi caut permanent echilibrul, dar mă împiedic în iţe nevăzute, ca în nişte şireturi desfăcute.
Eu nu sunt tare. Doar îmi consolidez constant scutul protector. Zidul rece pe care îl transpun între mine şi lume. Globul de sticlă în care mă închid pentru a mă feri de ceilalţi.

Eu sunt doar un om supus greşelii.

8 thoughts on “Eu nu sunt…

  1. Spovedaniile în comunitate fac bine la suflet. Cam ca întrunirile alea de la AA.
    Şi fiindcă recunoşti că eşti supusă greşelii, corectează te rog pe primul rînd “pentru oricine e dispus să o accepte”. ;)

    Pace ţie, fata mea! :)

  2. @Mihai: merg la cei pe care îi cred prieteni.
    @Drugwash: întâlnirile aa nu presupun cumva mai multe trepte? nu cred că se rezumă doar la o confesiune la comun.

  3. No, de un’ să ştiu? N-am pierdut niciodată timpul cu aşa ceva. Comparaţia mi-a venit spontan şi fără nici o legătură cu evenimente sau persoane din viaţa reală. (Na disclaimer ca ăla din coada filmelor!) :D

  4. @Mihai: nu am mulţi prieteni, iar cei care sunt probabil s-au obişnuit deja cu mine.
    @Drugwash: aşa auzisem pe undeva, că e un program cu vreo 10 sau 12 paşi… :)

  5. De la masă la pat am de făcut doar un pas şi eu ţin la eficienţă. ;) Mai complicat e cu baia, că e mai departe. Nu-ţi povestesc ieri seară cîţi paşi am înşirat cu mers de şarpe treaz, după jumatea aia de coniac. Asta să-mi fie învăţătură de minte, să nu mă mai calicesc altădată. ;)

Lasă un răspuns

