Lista lui Richie

Published noiembrie 30, 2009 by Dora Cascadora

Scriu liste de prin clasa a V-a şi nici chiar acum, după mai bine de 10 ani, nu m-am plictisit de ele. E drept că acum se întâmplă mai rar (mă refer la ultimele două luni), dar plăcerea liniuţelor şi a punctelor a rămas aceeaşi, ba chiar savurez şi mai mult acum încropirea unei liste.

Richie ştieeee! Ca de altfel mai toţi cei care mă cunosc. Dar Richie, spre deosebire de ceilalţi, a profitat de faptul ca m-am trezit cu chef de liste şi a cerut şi el una.

Astfel, având în vedere că sus-numitul are o pasiune arzătoare pentru filme, m-am gândit că nu s-ar supăra dacă lista ar viza exact această “angoasă” a lui.

Iată deci o listă cu cele mai dorite lucruri (în viziunea mea) de un cinefil:

  • o bibliotecă plină cu cele mai bune filme în HD
  • o plasmă de mari dimensiuni
  • un sistem home theater, pentru o experienţă audio-video de neuitat
  • un fotoliu mai mult decât confortabil, pentru o vizionare cât mai plăcută
  • mai multe fotolii nu la fel de confortabile, pentru prieteni (deh, împăratul şi supuşii lui)
  • un mini frigider plin cu Cola
  • rezerve nelimitate de nachos cu sos de brânză şi popcorn

Ce zici, Richie, m-am achitat bine de îndatorire?

10 comments on “Lista lui Richie

  • :)))) absolut minunat draga, acum stie toata lumea ce-mi doresc de Craciun. Iti multumesc pentru lista asta de invidiat :* Sper sa devina realitate pentru ca sunt sigur ca si la poftele tale te-ai gandit macar la 2 puncte :p.

    BTW plasma nu se vede in poza :( o pot primi for real?

  • Oai, uite si fotoliul visurilor mele pe unde se ascundea. Cand ti-l cumperi sa-mi spui si mie cat costa si de unde l-ai luat. :) Si eventual sa ma inviti sa-l testez, ca nu vreau sa dau banii aiurea. :D

  • Buna,
    Am si eu un blog sfarsit.com
    Daca ai vrea sa facem un schimb de link te rog sa ma contactezi la adresa de e-mail ***_****@yahoo.com sau YM ***_****
    Bafta

    sorry, nu fac schimb de link cu nimeni

  • ai uitat de casa, cu un living in care sa incapa lejer 20 de persoane, daca nu 30. Iar sunetul, macar 7.1 daca nu se poate ring si macar la 250W, ca sa auzim “fâlfâitul aripilor si zumzetul albinelor din film, cu tot cu basi (adica tensiunea aia care iti face urechea sa vibreze cand da albinutza din aripi)”.

    iar nachos, cu sos salsa please!

  • Lasă un răspuns

    Follow

    Get every new post delivered to your Inbox.

    Join 155 other followers

