Maseaua de minte

Published ianuarie 14, 2009 by Dora Cascadora

Maseaua de minte a inceput sa isi faca simtita prezenta de sambata dimineata. Mintea insa, nici pana in ziua de azi. O astept, plina de durere (la propriu) si speranta.

Cum spuneam, de cateva zile traiesc intr-o simbioza aproape perfecta cu durerea provocata de cresterea maselei de minte (partea dreapta, jos – 4.8 in limbaj medical). Chestia asta ma cam enerveaza uneori, pentru ca durerea se cam joaca cu mine, nedandu-mi timp de ragaz decat atunci cand iau un pumn de pastile calmane si antiinflamatorii. Astfel, durerea se manifesta in urmatoarele feluri: cand este puternica, de ma face aproape sa plang si sa ma dau cu capul de pereti, cand este surda, caz in care este imi creaza mai mult disconfort decat suferinta, si cand lipseste, cazul ideal si fericit, din pacate si cel mai rar.

Partea buna in toata afacerea asta cu maseara de minte si durerea, este ca, desi dorm fragmentat, trezindu-ma de cateva ori pe noapte, calitatea somnului este mai ridicata decat in mod obisnuit. Cu toate acestea, nu vreau sa ma obisnuiesc asa. Mai bine dorm neintoarsa si relativ prost, dar fara sa ma trezesc in dureri insuportabile, decat sa dorm bine, fragmentat si sa ma trezesc in chinuri.

Oricum, pana trece aceasta perioada delicata, traiasca algocalminul, ketonalul si ampicilina. Va multumesc, nu cred ca as fi rezistat fara voi!

In alta ordine de idei, sentimentul meu ca saptamana asta va fi una mai relaxata s-a destramat inca dinainte sa inceapa ziua de luni. De fapt, cam de vineri dupa-masa.  Am mult, mult, mult de scris. Si timp, mai putin. Mi-am si zis: o sa numar zilele pana in 9 februarie, cand incepe intr-adevar, o perioada fara agitatie.

Ursu’ inca nu are nume, dar pana la finalul saptamanii o sa ma dau peste cap si o sa il botez.

In tot acest timp insa, eu astept mintea aia. Sper sa vina odata, ca tare am nevoie de ea!

Over and out!

9 comments on “Maseaua de minte

  • eu prin liceu m’am confruntat exact cu aceeasi masea de minte care’ti da tie batai de cap. Lunar mi se umfla toata partea dreapta a fetei, inclusiv ganglionii, si eram c’o falca’n cer, cu una’n pamant, si la propriu si la figurat.
    iar la dentist nu ma duceam decat dupa ce ajungeam in ultimul hal ca ma obliga maica’mea, ii era teama ca o sa fac septicemie si’o sa mor…
    iar mintea, dupa cum se poate remarca, inca se mai lasa asteptata…

  • sincer cu ea ma zbat si eu .de vreo 2 zile! imi vine sa ma dau cu capul de pereti,si tot asa! la ce imi trebuia mie masea de minte??

  • mda, numai cand am citit articolul mi s-a facut pielea de gaina. eu ma cert cu durerea de o jumatate de zi si cand am aflat ca e maseaua de minte si s-ar putea sa fie nevoie de extractie (si cum eu niciodata nu am fost la dentist) am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare. quote virgil: “la ce imi trebuia mie masea de minte??”

  • De vreo 3 zile simt incep sa-mi iasa creerii pe nas de draci si dureri pt o eroare mamai noastre naturi, si deabia ieri am luat pastile… nu am timp sa stau sa ma recuperez dupa operatie (care nu va avea loc) , mai bine ma uit la extractii dentare pe youtube.Am incercat sa ma tratez cu alcool in prima zi, da nu a mers… logic … Intrebare : Cat tzine prostia asta de durere? … In fine pana la urma o sa treaca ea, ca am mai patit da nu asa grav, faza e ca nu pot sa deschid larg gura, panica… Barem daca se intampla vara sa am timp sa ma recuperez dupa extractie, acu e prea tarziu… Astept sa-mi iasa eventual prin ochiul stang :D

  • buna!am 17 ani! si eu ma confrunt cu aceeasi durere.saptamana trecuta partea stanga…acum partea dreapta :(( nu pot sa mananc :| …la scoala consum doar banane:)))….mi s-a inflamat gingia si ma doare tare…am si puroi…am inceput sa iau amoxacilina sandoz (sper sa isi faca efectul) si sa nu fie nevoie de extractie :| … cam cat dureaza chestia asta ???

    O ZI SEARA FRUMOASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Dragă Iulia,
    Din păcate, n-ai nimerit pe blogul unui medic stomatolog, ci pe cel al unei persoane care s-a confruntat cu aproximativ aceeași problemă.
    Având în vedere că situația e mai delicată în cazul tău, tot ce pot să îți recomand este vizita la dentist. Cu cât mai repede, cu atât mai repede scapi și de dureri!
    Baftă!

  • pe mine ma doare o masea de o saptamana si nu dorm numai 3 4 ore pe noapte imi vine sa mor am luat o gramada de medicamente dar degeaba oare ce sa fac?

  • sper sa nu ma doara niciodata maseaua de minte sau sa nici nu imi iese ca am eu una care nu ma lasa sa dorm de o saptamana numa cate 3 4ore pe noapte si am luat atatea medicamente ca de banii aia mio scoteam deja da ce sa faci asa e frica

  • Lasă un răspuns

    Follow

    Get every new post delivered to your Inbox.

    Join 154 other followers

